close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ייעוץ כלכלי- למה הוא נועד ומי צריך אותו?

מערכת שורשיח אדר א, תשעט23/02/2019

רוצים לשפר משמעותית את מצבכם הכלכלי? האם ייעוץ כלכלי יכול לעזור לכם? מה מהותו ולמי הוא נועד

תגיות:
מהו ייעוץ כלכלי?
הייעוץ הכלכלי הוא כלי נפלא, הניתן על ידי מומחים בתחום לכל מי שמרגיש שפוטנציאל ההכנסות שלו ופוטנציאל רמת החיים שלו גבוהים מאלו הקיימים כרגע. כלומר, מי שמרגיש תקוע ברמה כלכלית כזו או אחרת ורוצה לשפר זאת יכול לפנות ליועץ כלכלי מומחה, ולקבל ייעוץ אישי ומותאם להכנסות וההוצאות הקיימות למציאת דרכים לחסוך ואף להגדיל את ההכנסות. כל זאת, בעזרת ניסיון רב שנים והכרת הכלכלה הישראלית והעולמית.

לבית
משפחות רבות חשות, שהן עושות את מירב המאמצים לשפר את מצבן הכלכלי ואיכשהו, הן פשוט ממשיכות לעמוד
במקום. מן הסתם, השאיפה של כולנו היא לעבוד ולשפר את המצב הכלכלי בין היתר, כדי שנוכל לספק לילדינו את כל צורכיהם, אבל גם כדי שנוכל ליהנות מהכסף ומרמת חיים גבוהה שתאפשר לנו ליהנות מתקופת חיינו ככל הניתן.

במקרה כזה, המטרה של ייעוץ כלכלי היא לבחון את ההכנסות וההוצאות החודשיות ולבדוק כיצד ניתן ליצור מאזן טוב יותר, שישפר משמעותית את המצב הכלכלי המשפחתי.

לעסק
כל עסק שנפתח, נפתח במטרה לגדול ולהתפתח ולספק לבעליו ולעובדיו שקט כלכלי. יחד עם זאת, עסקים רבים נסגרים כבר בשנה הראשונה לעבודתם ואילו עסקים רבים אחרים מוצאים את עצמם נלחמים על קיומם בכל חודש מחדש ועם הרצון לגדילה משמעותית, שנשאר רק בגדר חלום.

במקרה כזה, המטרה של הייעוץ הכלכלי היא בחינת תזרים המזומנים ברמה חודשית ושנתית ובדיקת הדרכים לשפר את המאזן הכלכלי העסקי. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות תכנית עסקית תקופתית מותאמת לעסק, להוצאותיו ולמוצר שהוא מוכר אל מול קהל היעד שלו.

מי נותן את הייעוץ?
חשוב לציין, שלמרות שלכל אחד ודאי יהיה מה להגיד לכם על המצב הכלכלי שלכם וכיצד לבקר אותו, לא כל אחד יכול לתת לכם ייעוץ כלכלי! אם אתם בוחרים לפנות לייעוץ כלכלי, חשוב לעשות זאת אצל מומחה, בעל ידע וניסיון מתחום הכלכלה ואשר מכיר היטב את הכלכלה הישראלית ובמידה ומדובר בעסק שעובד עם מדינות שונות, חשוב שגם יכיר את הכלכלה העולמית וכיצד הדברים מתנהלים בתחומכם.

מה צריך להביא לייעוץ?
כאשר אתם מגיעים לפגישת ייעוץ כלכלי, בין אם בשביל הבית ובין אם בשביל העסק, חשוב להגיע עם כל המידע הרלוונטי כדי לחסוך בפגישות עם היועץ הכלכלי ולקדם עד כמה שניתן את התהליך. אם כן, מומלץ להביא תדפיסים אחרונים של חשבון הבנק, תלושי משכורת או סיכומי הכנסות מהעסק וכדומה. במידה וקיים חשבון פרטי וחשבון עסקי נפרדים, מומלץ להביא תדפיסים של שניהם. כמובן, בעת תיאום הפגישה מומלץ לשאול אילו דברים נוספים כדאי להביא אתכם!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה